ANDREU

Corporatiu
OBJECTIU

ANDREU, Xarcuteria i Tastets, és una empresa de caràcter familiar amb més de 80 anys d’història en el món de l’alimentació.
El seu producte estrella, el pernil ibèric de gla, necessitava comunicar les seves qualitats per diferenciar-se de la seva competència nacional i obrir-se a l’exportació.

SOLUCIÓ

El vídeo plantejat gira entorn a les fases de l’elaboració del pernil ibèric de gla. La comunicació basa la força del seu missatge en la qualitat del producte, el seu origen natural i la seva elaboració artesana.

RESULTAT

Un vídeo que de manera pausada, sobria i elegant, explica punt per punt, el que el client necessita per potenciar la seva comunicació on-line i en els seus punts de venta.
Els encapçalaments gràfics reforcen el contingut de la veu en off (gravada en el nostre estudi per locutors professionals), alhora que permeten entendre el missatge sense l’ús del so.
Com a mostra us deixem la versió anglesa. Imatge i àudio caminen de la mà per transmetre les qualitats d’un producte tan saludable com natural.